Sommerstævne 2021

Lørdag den 12 juni 2021 kl. 09

RESULTATER

Endeligt er det muligt igen at invitere Nökkvi´s medlemmer til en festlig og hyggelig dag, hvor der både vil være noget for dem der vil prøve deres evner af på banen med de alm. stævne klasser og de lidt mere alternative klasser.

Vi håber at mange vil være med, unge såvel som gamle. Kom og være med til et sommerstævne, hvor hyggen er i højsædet med et strejf af alvor. Vi vil gøre vores bedste for at alle får en god dag og noget med hjem. Hvad enten det er en roset og/eller en på opleveren.

ALLE kan være med da stævnet bliver holdt på et hyggeplan og der er plads til alle.

Til selve stævnet er der plads til 40 ekvipager.
Hesten må maksimalt deltage i 4 klasser.
Der kan tilmeldes i enten 3-gang eller 4-gang men ikke begge.

Caféen vil holde åbent med Drikkevarer og mad så bare lad madpakken blive hjemme.

Vi tilbyder følgende klasser:

3. gang junior Sponsorer_sommerstævne_2021
3. gang senior
Tølt klasser junior
Tølt klasser Senior
Gangarts klasser Junior
Gangarts klasser Senior
Dressur
Øltølt
Roséræs
Bareback Tølt

Du kan se meget mere om stævnet samt flere detaljer på Sporti – hvor tilmelding også sker.

Se regler og beskrivelsen af klasserne på Nökkvi´s hjemmeside.

Stævnepris alt i alt inkl. deltagelse i op til 4 klasser:
Nøkkvimedlem: pr equipage 200 kr.
Medlem af anden klub: pr equipage 300 kr.
(pst. det koster kun 200,- at være medlem af Nøkkvi)

Sidste ordinære tilmelding til stævne klasserne og sidste chance for ordinære ændringer og rettelser:  4. juni. kl. 12.00.

OBS: Der kan max deltages i 4 klasser pr. equipage.

Tilmeldings start: 9. maj kl. 12
Sidste tilmelding:  4. juni. kl. 12.00
Sidste chance for rettelser uden ekstra gebyr:  4. juni. kl. 12.00

Praktiske oplysninger:

  • Man må stille fold på maks 3×3 meter op på stykket på den anden side af læbæltet.
  • Ryd op efter dig
  • Foder, hø mm. medbringes selv
  • Tag hensyn til hinanden!
  • Regler der gælder, er Nökkvis egne.
  • Opvarmning er hvor der er plads men ikke rundt om banen
  • Vi tilstræber at holde tidsplanen ellers bliver dette annonceret af speaker så hurtig som muligt.
  • Alle deltager vil blive tildelt en hjælpertjans. Vi vil forsøge at tilgodese ønsker om specifikke hjælpertjanser. Ønsker man ikke at hjælpe kan dette undgås ved betaling af et gebyr på 150,-
  • Grundet afstandskrav vil der være begrænset siddeplads omkring klubhuset. Så tag gerne egen stol mv. med.

Evt. spørgsmål og rettelser til Stine Jensen: Tlf: 22 90 07 82 eller mail: stinemull@hotmail.com

Dette indlæg blev udgivet i Stævne. Bogmærk permalinket.